Рецепти

Свинина тушкована від “главпродукт”. Огляд консервів самого неоднозначного бренду.

На черговому огляді у мене тушонка від самого, напевно, відомої торгової марки м’ясних консервів – “Главпродукт”.
Тільки популярність ця, швидше, сумна, її вона отримала не за якість, а за нав’язливу рекламу своєї, м’яко кажучи, поганий продукції.

Ще зовсім недавно реклама цієї марки мелькала в телевізорах – в гумористичних, спортивних передачах, (“Главпродукт” був генеральним спонсором Аншлагу).

Компанія Главпродукт в середині “нульових” витрачала на рекламу своєї продукції близько 3 млн $, це найбільший бюджет серед виробників тушонки. Реклама розміщувалася в 30 програмах телеканалу Росія.

Ніколи не бачив жодного хорошого відгуку про консервах цієї марки, тому й оминав її завжди стороною. Але нещодавно в Магніті на очі потрапила ось ця баночка з хорошою знижкою, вирішив все таки взяти на пробу. Все таки, чутки чутками, а особистий досвід цінніше.

Баночка найпростіша, стандартна, на 325 грам, без ключа. Дизайн етикетки, також, вишуканістю не відрізняється.

Пора розкривати, дивитися що у банку.

А в банку, на перший погляд, начебто не все так погано. Начебто навіть м’ясо видно.

В тарілці вигляд вже гірше.
На дні банки виявилося досить багато м’якого білого жиру. Желе виглядає не дуже апетитно.

327 грамів – вага відповідає заявленому на етикетці.

230 грам вага чистого “м’яса”. Це трохи більше 70% від загальної маси тушонки. Для хорошої тушонки, це було б відмінним результатом.
Але на жаль не для цього.

Ось що чекало мене в банку.
Маленький шматочок зліва – це м’ясо, велика купа справа – це суцільне сало.
Думаю ніяких пояснень не потрібно.

За смаком нічого сказати не можу, тому що спробувати це розпуста чомусь не захотілося.

Ну от, і я на особистому досвіді переконався, що консерви під маркою “Главпродукт” не дарма так лають.

Ну і наостанок, ще трохи інформації.